כנס בנושא אורח חיים בריא ופעילות גופנית

הכנס יתקיים ביום 
ראשון ה-25.10.15
ההשתתפות בכנס הינה ללא תשלום! 
בתוכנית:
08:30-09:15- אימון פונקציונלי- אולה חזות.
האימון הפונקציונלי משלב עקרונות מעולם הפיזיותרפיה והשיקום, הפילאטיס, היוגה והאימון הגופני הקלאסי והוא משלב עבודה על שיפור שיווי משקל, קואורדינציה, חיזוק שרירים ושיפור טווחי תנועה–השתתפות בשיעור מצריכה הרשמה מראש. 
09:15-10:00- שיעור פילאטיס- שלומית שרף.
התעמלות בשיטת פילאטיס מתמקדת בשרירים העמוקים והתנועתיים של הגוף . בשיעור ישנו דגש על שיפור היציבה ע"י ארגון נכון של העצמות ועל הארכת שרירים, על יציבות, כוח ועל שיווי משקל.השתתפות בשיעור מצריכה הרשמה מראש.
10:00-10:45- הרצאה בנושא " פעילות גופנית לאחר גיל הפרישה- מה? כמה? מתי? ומה התועלת?  עם גיל הפרישה מתפנה זמן רב במהלך היום. רבים בוחרים לנצל אותו לטובת אימונים בחוץ או במועדוני הכושר. בחירה מבורכת, אך האם אתם יודעים כמה פעמים בשבוע עליכם להתאמן כדי להשתפר ברמת הכוח? כמה פעמים ברמת הגמישות? ואיך בכלל צריך להתאמן? 
בואו להרצאה שתעשה לכם קצת סדר בנושא.
10:45-11:30- מיד בהמשך להרצאה יתקיים באולם אימון כוח וגמישות על כסאות- זמין, קליל ויעיל. 
ההרצאה והאימון יועברו על ידי  ניסים זוארץ, תואר שני בחינוך לפעילות גופנית ובריאות וראש הסמכת לימודי פיטנס במכון וינגייט.
11:45-13:00- הרצאה בנושא המוח- תהליכי חשיבה כמנוף להתפתחות אישית
חוקרי מוח, נוירולוגים ורופאים רבים מצביעים על כך שהמוח שלנו הנו איבר גמיש ודינמי המסוגל להתחדש ללא מגבלת גיל. ככל שמאמנים ומאתגרים אותו יותר, כך ילך וישתפר תפקודו. בהרצאה נתאר את תהליכי החשיבה, נצביע על כשלים נפוצים ונציע אסטרטגיות להתגבר עליהם. 
שם המרצה: צביקה וולק, מנהל תוכנית פוירשטיין לגיל השלישי.
 
13:15-14:00- זומבה
הזומבה הנה פעילות גופנית מהנה ומשחררת, המסייעת בשמירה על הכושר ובירידה במשקל. בואו ללמוד את צעדי הריקוד שסחפו המונים, הפעילות תתקיים לצלילי המוסיקה הלטינית.
על מנת להשתתף בשיעורי פילאטיס, אימון פונקציונלי וזומבה יש להרשם מראש 
**** מספר המקומות בכל שיעור מוגבל!!!****
יש להגיע לכנס  בבגדים נוחים והמשתתפים בשיעורים- מתבקשים להגיע בנעלי ספורט
לפרטים נוספים  ולהרשמה יש לפנות לקרן דביר בטלפון: 04-8618425